FAQ
Stal sa prúser a potrebujem riešiť reklamáciu
Aj my občas robíme chyby. Vždy sa snažíme, aby všetko bolo ťipťop, ale občas to jednoducho nevyjde. Pokiaľ ti dorazil zlý tovar alebo ti časť tvojej objednávky nedorazila, zavolaj alebo napíš na našu super podporu. Na stránke kontakt máš všetky údaje a sme ti plne k dispozícii na riešenie všetkých komplikácií.
Som nedočkavec a chcem objednávku čo najskôr
Včera bolo neskoro a potrebuješ BeMen veci ideálne hneď? Pokiaľ nie si blízko Jablonca nad Nisou, aby si sa mohol stavať do nášho laboratória, odporúčame ti nasledujúci postup. Objednávku dokončiť, zaplatiť online kartou a vybrať GLS alebo PPL, do poznámky k objednávke nám napíš HORÍ a naši kolegovia Láďa a Lucka na sklade budú makať ostošesť, aby tvoju objednávku hneď expedovali a odovzdali dopravcovi.
Nie som kamarát s online platbou a niečo sa pokazilo
Občas pri platbe objednávky dôjde k problému, či už poskytovateľom platobnej karty, alebo tým, že si zabudol svoju platbu schváliť v mobilnej aplikácii, aj to sa stáva. Nemusíš však robiť hneď ďalších dvadsať objednávok. Stačí nám zavolať a my to poriešime.
Môj BeMen mi došiel a potrebujem poslať balíček do zahraničia
Balíčky aktuálne posielame na Česko a Slovensko. Pokiaľ svoj balíček potrebuješ poslať do zahraničia, kontaktuj nás a skúsime to nejako vymyslieť.